środa, 20 lipca 2016

Nowości Yankee Candle - czyli kolekcja Q3

Cześć Kochani :)
Dzisiaj do Was przychodzę z dość krótkim postem dotyczącym moich nowości zapachowych. Oczywiście mowa tu o woskach i świecy. Już po przeczytaniu opisów zapachów (które Wam zaraz przedstawię) wiedziałam, że chcę jeden z nich w świecy i tak właśnie kupiłam. Są to zapachy Yankee Candle wprowadzone na trzeci kwartał 2016 roku. Zatem zapraszam.


Pierwszy zapach, na który się zdecydowałam w świecy to Passion Fruit Martini.


Passion Fruit Martini - Usiądź wygodnie i zrelaksuj się popijając soczysty tropikalno-owocowy koktajl. Połączenie marakui, mango i pomarańczy.
Na sucho bez palenia wyczuwam multiwitaminę w tym zapachu, jest według mnie intensywny i podoba mi się, a co poczuję po rozpaleniu też się z Wami podzielę. 




Dreamy Summer Nights - zapach relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut, roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy...
Na sucho podoba mi się ten zapach i jest według mnie otulający. Nie jest mdło waniliowy, lecz ma w sobie delikatną nutkę słodyczy.



Sunset Breeze - jest jak wieczorny spacer po plaży... soczyste aromaty owoców tropikalnych rozchodzące się w powietrzu w rytmie morskich fal.
Ten zapach spodobał mi się z wosków najbardziej. Mocno owocowy, taki soczysty, a do tego zapach morskiej bryzy bardzo delikatny. Myślę, że to pierwszy kandydat do świecy.



Flowers In The Sun - promienny zapach słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach…
Ja czuję tutaj więcej owoców niż kwiatów, ale też podoba mi się ten zapach.
Podsumowując cała kolekcja na jesień 2016 roku przypadła mi do gustu, wszystkie zapachy mi się podobają i obawiam się, że po rozpaleniu oraz lepszy poznaniu, zapragnę wszystkie mieć w słojach. Swoją opinią na każdy z tych aromatów podzielę się z Wami, a posty zapachowe będę ukazywać się co tydzień w środę. 
A Wy poznaliście już tą kolekcję? Który zapach jest Waszym faworytem?
Pa :) 

16 komentarzy:

  1. Sunset Breeze chciałabym w świecy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ta kolekcja jest bardzo udana, ponieważ osobiście skusiłabym się na wszystkie zapachy w świecy, a czy się uda, czas pokaże :)

      Usuń
  2. Nie mam ciągotek do świec i wosków, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju, to już pora? myślałam wczoraj o kolekcjach jesiennych ogólnie, ale że już... chętnie je obwącham

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w sklepach pojawiły się już na początku lipca, coś koło 7 chyba :)

      Usuń
  4. Ja już bardzo dawno nie jestem na bieżąco z YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam kolekcji wcześniejszych z tego roku, ale od tej postaram się być na bieżąco :)

      Usuń
  5. ta ostatnia pozycja mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem podzielę się moimi spostrzeżeniami na blogu :) Myślę, że jako pierwsza pójdzie świeca, czyli już w środę :)

      Usuń
  6. Nie znam tych zapachów, ale skusilabym sie na Dreamy Summer Nights :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się być ciekawe, niby słodki, a jednak nie mdły :)

      Usuń
  7. Dreamy Summer Nights mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych zapachów jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z czystym sumieniem wszystkie, na prawdę są świetne :)

      Usuń