niedziela, 10 lipca 2016

Liebster Blog Award

Cześć Kochani :)
Nie dawno zostałam nominowana do Liebster Blog Award i dzisiaj chciałam odpowiedzieć na zadane mi pytania. A więc LBA jest to nagroda za dobrze prowadzonego bloga.
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Do Liebster Blog Award nominowała mnie Karolina z bloga: karateusz.blogspot.com




Odpowiedzi na pytania
1. Ile czasu prowadzisz bloga?
Pierwszy post ukazał się dokładnie 21 maja bieżącego roku, zatem można by powiedzieć, że prowadzę bloga około 2 miesięcy. 

2. Co skłoniło Cię do zaczęcia pisania bloga?
Głównym powodem, dla którego chciałam pisać bloga jest moja pasja do kosmetyków, książek, świec zapachowych. Chciałam też mieć takie swoje miejsce w sieci, w którym będę pisać praktycznie o wszystkim i stąd wziął się mój blog. 

3. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Moje życiowe motto to: "carpe diem", przez co rozumiem żyj chwilą.

4. Jaki gatunek literatury, bądź kina lubisz?
Z książek najczęściej sięgam po literaturę współczesną, romanse czy pamiętniki. Chociaż obecnie jestem na etapie poznawania praktycznie każdego gatunku literackiego. Jeśli chodzi o kino to najczęściej chodzę na komedie. 

5. Ulubione cytaty.
"Sukces jest sumą małych wysiłków, powtarzanych dzień po dniu"
"Dziś zrób to, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to, czego inni pragną"

6. Jakie jest Twoje postrzeganie świata?
Hmmm... w sumie to pytanie sprawia najwięcej trudności. Z jednej strony świat i ludzie wielokrotnie jest niesprawiedliwy, a z drugiej strony jest piękny. Osobiście staram się dostrzegać pozytywy w życiu, chociaż zdarza mi się też narzekać. 

7. Co robisz, kiedy masz gorszy dzień?
Na pewno krzyczę. A najlepszym "lekiem" jest przytulanie się do mojego chłopaka, a jak go nie ma to dobra książka.

8. Który kraj Ci się najbardziej podoba, dlaczego?
Obecnie uważam, że najbardziej podoba mi się Francja ze względu na piękny Paryż. Jednak w przyszłości chciałabym odwiedzić też Włochy. A nasze polskie wsie, gdzie są łąki pełne polnych, kwitnących kwiatów też są piękne.

9. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Na pewno jest ich wiele. Chciałabym założyć rodzinę, mieć dwójkę dzieci. Chcę rozwijać się w pracy polegającej na systemie marketingu sieciowego lub otworzyć własne biuro rachunkowe.

10. Kim chciałabyś być w dzieciństwie?
W dzieciństwie marzyłam, aby zostać ekspedientką w sklepie, piosenkarką lub zakonnicą (hahahaha :D).

11. Ile kolan ma wąż?
Hahahaha, to pytanie najbardziej mnie rozśmieszyło. Wąż nie ma kolan.

Osoby nominowane przeze mnie

Pytania ode mnie :)
1. Co daje Ci prowadzenie bloga?
2. Jakie posty lubisz pisać najbardziej?
3. Jakie posty lubisz czytać najbardziej u innych?
4. Gdzie chcesz wyjechać na wakacje?
5. Jaką masz pasje?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Co robisz jak jest Ci źle?
8. Jak się motywujesz do pisania bloga?
9. Opisz siebie w 3 słowach.
10. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
11. Jaką książkę lub kosmetyk mi polecasz?

Dziękuję Kochani za przeczytanie i fajną zabawę.
Pa :)

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację :) w tej chwili nie odpowiem na pytania gdyż jestem na wakacjach nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie dzieję, to liczę na odpowiedzi po powrocie w wolnej chwili :)

      Usuń
  2. Dziękuje bardzo za nominację, nie spodziewałam się. Już zabieram się za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :) Odpowiem na pytania jak znajdę trochę wolnego czasu, a przy dwójce dzieci to trochę kłopotliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, wszystko wiem i cierpliwie mogę sobie poczekać :)

      Usuń
  4. Odpowiedziałam na pytania w najnowszym poście. http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com/2016/08/nominacje-do-lba-2-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń