poniedziałek, 4 lipca 2016

Czy znalazłam peeling idealny?

Witajcie Kochani :)
Tak jak obiecałam Wam we wpisie z ulubieńcami czerwca przychodzę dzisiaj do Was z recenzją peelingu do ciała. Mowa oczywiście o naturalnym cukrowym peelingu do ciała od Federiko Mahora.


Dostępność: konsumenci sklepu FM World, partnerzy biznesowi, można pisać na adres e-mail: 12agnieszka22@wp.pl w celu realizacji zamówienia (wysyłka za darmo)

Cena: katalogowa 43,90 zł / dla konsumenta sklepu FM World 30,73 zł
Opis producenta: Cukrowy peeling stworzony z najwyższej jakości składników naturalnych. Kryształki cukru, skutecznie usuwają zrogowaciały naskórek, a kawałki suszonych porzeczek przyjemnie masują ciało, pobudzając mikrokrążenie. Dodatek oleju kokosowego przyspiesza regenerację skóry i zapewnia jej optymalny poziom nawilżenia, a olej ze słodkich migdałów nadaje ciału jedwabistą gładkość i miękkość. Masło shea koi i chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Zapach dojrzałych czarnych porzeczek i śmietanki sprawia, że pielęgnacja skóry jest wyjątkowo przyjemna.
SkładSucrose, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cetearyl Alcohol, Ribes Nigrum (Black Currant) Fruit, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Parfum, Diethylhexyl Syringylidenemalonate, Caprylic / Capric Triglyceride, Benzyl Alcohol.



Moja opinia: Produkt dostajemy w eleganckim, odkręcanym opakowaniu. Palcami wybieramy sobie odpowiednią ilość produktu, jak to bywa w wielu peelingach. Patrząc na konsystencję kosmetyku naszym oczom ukazują się drobinki cukru w połączeniu z cząstkami suszonych porzeczek. Już po odkręceniu wieczka czujemy bardzo przyjemny, dosyć słodki zapach porzeczki z dużą ilością śmietanki. Mówiąc szczerze ma się ochotę ten produkt zjeść, a nie miziać się nim po ciele. Aromat utrzymuje się krótko na ciele, co mnie nieco smuci. Dodam też, że wspomniana woń raczej nie spodoba się osobom nie lubiącym zapachów słodkich i jedzeniowych, gdyż wbrew pozorom jest dość mocny i potrafi zapachnić całą łazienkę. Peeling zdziera dobrze nasz naskórek, kryształki cukru wbrew pozorom nie rozpuszczają się w ciągu paru sekund. Poprzez zbitą konsystencję jest wydajny, ponieważ nie trzeba go dużo, aby dobrze speelingować ciało. Jestem zadowolona z efektu usuwania naskórka, a także z nawilżenia. Nie pozostawia typowego filmu na ciele, co jest zdecydowanym plusem. Wygładza skórę poprzez zawarte w sobie oleje. Warto wspomnieć, że jest to produkt odpowiedni dla wegetarian i wegan oraz nie był testowany na zwierzętach, co jest ważne. Jak najbardziej powrócę do tego peelingu, lecz kolejnym razem skuszę się na wersję wiśniowo-czekoladową. Wiem, że dla niektórych osób cena może wydawać się za wysoka, jednak osobiście uważam, że jest ona adekwatna do jakości i przede wszystkim tego, że dostajemy polski produkt. Sama czasem też sięgnę po tańszy produkt, choćby z ciekawości jego działania i zdaję sobie sprawę, że mój ulubieniec do najtańszych nie należy.



Plusy:
- wydajność
- dobrze zdzieranie
- nawilżenie skóry
- aromatyczny i dosyć mocny zapach

Minusy: 
- dostępność (głównie u partnerów biznesowych FM World)
- cena

A Wy miałyście ten peeling lub produkty tej firmy? Jeśli tak, jak je oceniacie? A może chcecie polecić mi jakiś peeling? Piszcie śmiało.
Pa :)

PS.
Tutaj znajdziecie katalogi FM World. Jak już wspomniałam przy cenach, jeśli chcecie coś zamówić piszcie śmiało na adres e-mail i wysyłka produktów do Was jest darmowa.

9 komentarzy:

  1. Nie próbowałam, ale cukrowe peelingi od czasu do czasu lubię, owocowe aromaty także, więc pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie kiedyś bym taki peeling wypróbowała. Wydajność to faktycznie duży plus. Szkoda, że peeling jest tak trudno dostępny :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie każdy ma do tego peelingu dostęp. Jeszcze nie próbowałam żadnych kosmetyków z FM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam produktów firmy FM a peeling idealny do ciała już mam i nie zamienię go na żaden inny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam jeszcze niczego z tej firmy całkiem fajny się wydaje ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cały czas szukam peelingu idealnego :) może spróbuje tego

    OdpowiedzUsuń