środa, 13 lipca 2016

ChillBox Lipiec

Cześć Kochani :)
Dzisiaj odwiedził mnie kurier z lipcowym pudełkiem ChillBox z zawartością, którego chcę się z Wami podzielić. O idei ChillBoxa pisałam we wcześniejszym wpisie, który znajdziecie tutaj.




Dzisiaj zacznijmy od produktów kosmetycznych.



O'right - Zestaw do włosów - cena 164 zł
Zestaw dwóch naturalnych masek do włosów wraz z olejkiem. Maski te są wykorzystywane do luksusowych zabiegów SPA. Ich wspaniały skład sprzyja odbudowie struktury włosów, przywraca włosom siłę i witalność, a także ma wspaniałe właściwości naprawcze. Olejek pomoże zintensyfikować regenerację włosów, dodatkowo je nawilży i nada im wspaniały, letni zapach!

Jak najbardziej jestem z tego produktu, a raczej produktów zadowolona. Nigdy nie miałam jakiś luksusowych zabiegów na włosy, więc z chęcią przetestuję.


Dr Konopka's - Żel do ciała - cena 11,50 zł
Uspokajający żel pod prysznic z ekstraktem z rumianku. Delikatnie oczyszcza i odżywia skórę, dodając jej gładkości. Dodatkowo jest to produkt wegański.

Tutaj średnio jestem zadowolona, ale wynika to z faktu, że mam duże zapasy żeli pod prysznic. Po za tym chętnie przetestuję i zobaczę jak się sprawdzi na mojej skórze.


Kafe Krasoty - Żel chłodzący do ciała - cena 15,76 zł
Nie ma nic wspanialszego dla rozgrzanej letnim słońcem skóry jak intensywnie odżywiający, chłodzący żel. Głęboko nawilża skórę dzięki zawartości oleju sezamowego, ekstrakt z zielonej herbaty koi i spowalnia proces starzenia się skóry, a rewelacyjny efekt chłodzenia uzyskany jest dzięki ekstraktowi z mięty pieprzowej.

Akurat miałam balsam po opalaniu, ale bez efektu chłodzącego. Zatem jeśli wybiorę się nad wodę, żeby się opalać to zabiorę produkt z sobą i przetestuję. Uważam, że w upalne dni takie ochłodzenie się przyda.

I to był już ostatni kosmetyk w tym pudełku. Teraz czas na gadżet, coś do jedzenia i książkę.


Buteleczka - cena około 15 zł
Idealnie nadaje się jako buteleczka na lemoniadę czy wakacyjne i świeże smoothie. Idealnie sprawdzi się podczas letnich pikników i będzie wyglądać wspaniale na wakacyjnych zdjęciach.

Uwielbiam takie gadżety, a ostatnio mam fazę na picie przez słomkę, więc tak buteleczka jak najbardziej trafiła w mój gust.


Przekąska - Baton Warszawski - cena 6 zł
Zdrowa, smaczna i sycąca przekąska. Baton nadaje się dla cukrzyków ze względu na niski indeks glikemiczny, dodatkowo zawiera do 25% zalecanego dziennego spożycia błonnika i najważniejsze - jest po prostu pyszny. Smacznego!

Jutro spróbuję i jestem na tak, ponieważ lubię odkrywać takie zdrowe łakocie.


Asa Heliberg - "Ostatnia wola Sonji" - cena 34,90 zł
"Sonia Gustavson nigdy nie była zwykłą kobietą, niezwykły był też jej testament. Jej przyjaciółki są zaskoczone zarówno jej niespodziewaną śmiercią, jak i ostatnią wolą". Idealna książka na letnie dni.

Opis z tyłu książki mnie zaciekawił, lubię takie przygodowo-pamiętnikowe książki. Z przyjemnością przeczytam, jednak ustawia się w kolejce.

Podsumowując cały box bardzo mi się podoba i wszystko trafiło w mój gust. Wydałam na niego 89 zł, a w zamian otrzymałam produkty aż za 247,56 zł, więc moja oszczędność wynosi 158,56 zł. Marki, które wystąpiły są mi nie znane. Produkty będą przeze mnie używane wszystkie, więc jest super. Sierpniowe pudełko też postaram się zamówić.

A Wam jak się podoba ten box? Zamówiłyście?
Pa ;)

17 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tym pudełku na yt, ma całkiem fajną zawartość :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego boxa jeszcze nie zamawiałam, dla mnie butelka najlepsza :D
    Dziękuje Ci za nominację i mnie już wiszą odpowiedzi do Twoich pytań :) http://kruszynkaaa91.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie przyzwoicie wyglądające pudełko. Zawartość którą się jednak użyje. W niektórych to czasem napchają tyle bezużytecznych kosmetyków...
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej wszystko będzie wykorzystane :) a buteleczka tak mi spasowała, że już od wczoraj jest w użyciu :)

      Usuń
  4. Mnie ta edycja nie zachwyciła tak bardzo, jak poprzednie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość naprawdę ciekawa, butelka bardzo przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm... nie jest źle ale bez szału, buteleczko słoiczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam wyżej buteleczka jest moim ulubieńcem :) Każdy ma inny gust i potrzeby, jednemu pudełko się spodoba, a innemu nie, tacy już jesteśmy :)

      Usuń
  7. Ta kuracja na włosy jest bardzo dobra, byłam sceptyczna ale faktycznie moje włosy stają się ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie stosowałam, ale skoro mówisz, że dobra, to najpierw ją "obfocę", żebym mogła napisać o niej na blogu :)

      Usuń