czwartek, 23 czerwca 2016

Porównanie rozmiarów świec Yankee Candle

Witajcie Kochani :)
Jak już wiecie lub nie, jestem już po sesji, wszystko zdane, więc można odpoczywać, blogować i czytać. Zatem pewnie będzie mnie tu więcej niż dotychczas. Przejdźmy jednak do tematu dzisiejszego wpisu. Chciałabym podzielić się z Wami różnicą w rozmiarze i cenie świec od znanej firmy produkującej świece zapachowe w szkle Yankee Candle.


Będzie sporo zdjęć i mało tekstu dzisiaj. Zacznę od prezentacji najmniejszej świecy.

Małe świece mają pojemność 104 gramy, wysokość 8,5 cm i palą się około 25-40 godzin. Ich cena to 42 zł.


Średnie świeca mają już taką samą średnicę jak duże, a ich pojemność wynosi 411 gram. Mają 13,5 cm wysokości i palą się od 65 do 90 godzin. Ich cena regularna wynosi 82 zł.


Duże świece mają 623 gramy, 17,5 cm wysokości oraz palą się 100-150 godzin. Ich cena obecnie się waha, najwięcej ile będziemy musieli zapłacić to 109 zł. Jednak w większości sklepów z ofertą Yankee ceny są jeszcze na poziomie niższym niż 100 zł.



Jeszcze zdjęcie tyłem, aby łatwiej zauważyć różnicę.

Podsumowując, jako dość mocno uzależniona świecoholiczka stwierdzam, że nie opłaca się kupować małych świec. Palą się krótko, często ciężko jest się im rozpalić do ścianek i trzeba wspomagać je zapałkami. Jednak ich wielkim plusem jest to, że idealnie się prezentują do ozdoby, takie maleństwa. Jeśli zaś chcemy się cieszyć pięknym zapachem to z czystym sercem polecam średnie lub duże świece. Osobiście w swojej magicznej szafce mam prawie same duże świece, ponieważ ja palę je bardzo często oraz jak już mi się jakiś zapach podoba, aż tak aby kupić świecę to chcę, aby mi starczył na jak najdłużej. Przyznam, że bywają sytuacje, gdzie dany zapach nam się po prostu znudzi, ale można wtedy przeprowadzić zamianę z inną świecomaniaczką. Zapachy poznaję poprzez woski lub samplery, ale o tym napiszę innym razem.

A Wy palicie świece zapachowe? Jakie wybieracie? Myślicie, że ten post jest przydatny?
Miłego popołudnia Kochani :)

10 komentarzy:

  1. Też bym chciała mieć taką magiczną szafkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te swiece, ale tez drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. z dużych świec mam lavender i uwielbiam ją :) lubię YC, ale nie każdy zapach mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi np lavender nie podszedł i jest to zapach, który najgorzej wspominam. Co nos to inny gust zapachowy :)

      Usuń
  4. Bardzo przydatny post. Od teraz będę pamiętać o rozmiarze świeć podczas ich kupna.
    Zapraszam na swój blog kulinarny :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świece są rewelacyjne ale nie należą do tanich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie. Jednak uważam, że cena jest adekwatna do jakości i zapachu.

      Usuń
  6. Z YK to tylko poznałam 1 dużą świece i sampler o ile się nie mylę, ponieważ niestety ich cena w porównaniu z innymi d;a mnie jest dość wysoka. =/

    OdpowiedzUsuń