piątek, 17 czerwca 2016

Czerwcowy ChillBox

Witajcie Kochani :)
Zapraszam Was dzisiaj na post z czerwcowym pudełkiem ChillBox.


ChillBox to pudełko, w którym znajdziemy zawsze książkę, produkty kosmetyczne, coś do jedzenia lub picia i jakiś umilacz czasu. Zobaczmy zatem co czekało nas w tym miesiącu.



Tak prezentowało się pudełko tuż po otworzeniu :) A teraz czas na poszczególne produkty i zacznijmy od książki.


,,Córki marionetek" - Maria Ernestam - cena 34,90 zł
Maria Ernestam, jedna z najbardziej znanych współczesnych szwedzkich pisarek, przedstawia niezwykły thriller. Jego treść bardziej dotyczy jednak ludzkich umysłów niż świata wokół.

Chętnie przeczytam, chociaż jest któraś w kolejce do czytania. Myślę, że to będzie czytelnicze lato, bo na razie sesja nie odpuszcza, więc książkowe umilacze poszły na bok. Postaram się podzielić z Wami moją opinią na temat tej książki.


Lampion i tealighty - cena około 20 zł
Aby letni wieczór był idealny i miał odpowiednią oprawę! Tealighty o zapachu mango pomogą Ci się zrelaksować, a pięknie komponujący się z wystrojem tarasu/ogrodu lampion zapewni relaks dla Twoich oczu.

Uwielbiam wszelkiego rodzaju świeczki, więc jak najbardziej jestem zadowolona. A na lampionik właśnie polowałam, ale po otrzymaniu tego na razie się wstrzymam.


Oranżada - Alternatywa - cena 7 zł
Z okazji Dnia Dziecka cofamy się do zamierzchłych czasów, kiedy jako dzieci piliśmy różową oranżadę pod sklepikiem. Ten smak przeniesie Was we wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa! A nic lepiej nie sprzyja chillout'owi jak uśmiech i błogostan dziecka!

Oranżada towarzyszyła mi podczas wczorajszego dnia. Była pyszna i przyniosła ze sobą wiele wspomnień z dzieciństwa. A teraz przejdźmy do części kosmetycznej.


Płyn micelarny - Resibo - cena 49 zł
Wspaniały płyn micelarny, który rewelacyjnie oczyszcza skórę i usuwa nadmiar sebum. Bez problemu zmyjesz nim cały makijaż bez rozmazywania. Dodatkowo działa antybakteryjnie i pozwala zachować naturalną równowagę skóry. Jego piękny zapach pomoże Ci dodatkowo się zrelaksować!

Z podpowiedzi na facebook'u wiedziałyśmy, że znajdzie się produkt marki Resibo. Osobiście jeszcze nic nie miałam z tej firmy i jestem ciekawa jak mi się sprawdzi. Obecnie używam mleczka do demakijażu, a ten produkt będzie następny w użyciu.



Scrub do ciała Kenijskie Mango - Organic Shop - cena 11,50 zł
Soczysty, aromatyczny scrub do ciała o zapachu kenijskiego mango! Scrub o konsystencji prawdziwego musu z mango niesamowicie rozpala zmysły, aż chce się go zjeść! Idealnie wygładza skórę, a dodatkowo jego nietypowa forma pomaga się zrelaksować. Wieczorne spa dla skóry będzie jeszcze przyjemniejsze!

Jestem bardzo ciekawa zapachu i konsystencji tego peelingu. Podobnie jak z produktem Resibo tutaj z facebook'a wiedzieliśmy, że będzie produkt firmy Organic Shop o zapachu mango. Jeśli mi się sprawdzi napiszę o nim więcej.


Balsam do ust truskawka - Fitokosmetiks - cena 7,90 zł
W lecie bardzo często zapominamy, że skóra ust jest bardzo delikatna i trzeba o nią zadbać! Ten balsam Wam w tym pomoże! Stworzony z organicznego oleju z truskawki niesamowicie nawilża i pielęgnuje skórę. Dodatkowo pięknie pachnie i pomaga zachować młodość skóry.

To produkt, który najmniej mnie cieszy. Mam ogromne zapasy produktów do ust i niestety przyznaję się, ale nie jestem regularna w ich używaniu. U mnie wygląda to tak balsam mam zawsze w torebce, a smaruje nim usta tylko, gdy mi się przypomni. Może u mnie poczeka, a może wyląduje u którejś z Was.


Maska do twarzy - Natura Estonica - cena 12,77 zł
Maseczka głęboko oczyszczająca pory, pomaga w regeneracji komórek, odmładza oraz tonizuje skórę. Jej piękny świeży zapach umili czas, a sposób użycia jest szybki i prosty, dzięki czemu można ją stosować w każdej chwili!

Jestem zadowolona z tego produktu i mam nadzieję, że sprawi on, iż częściej niż dotychczas będę sięgać po maseczki. Nie miałam jeszcze maseczki peel-off, więc z chęcią przetestuję, a dodatkowo firma też mi nie znana dotychczas.


W pudełku znalazły się też próbki i rabaty. Z próbek otrzymaliśmy kremy z Resibo, podkład i balsam z Efektimy. Dołożyłam je do mojego pudełeczka z próbkami i stwierdzam, że czas zacząć zużywać te saszetki, bo inaczej zacznę w nich tonąć :)

Podsumowując jak najbardziej jestem zadowolona z czerwcowego pudełka i mam ochotę na więcej. Na pudełko wydałam 89 zł, a otrzymałam produkty o łącznej wartości 143,07 zł. Wynika z tego, że zaoszczędziłam 54,07 zł. Firmy występujące w tym boxie są mi nieznane, co jeszcze bardziej kusi do testowania. Na pewno skuszę się też na pudełko lipcowe, które ma być przepełnione letnimi rzeczami.

A Wam jak się podoba to pudełko? Zamówiłyście?
Miłego dnia Kochani :)

9 komentarzy:

  1. Pudełko jest super, jestem zadowolona z każdego kosmetyku i nie mogę się doczekać lipcowej edycji. Moim faworytem jest chyba scrub do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej ciekawi płyn micelarny, ale obecnie kończę mleczko do demakijażu :)

      Usuń
  2. Ojej nie wiedziałam o istnieniu tego pudełka, ale zawartość jest super. Zwłaszcza, że pomyśleli tu o wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tylko oranżada z tego pudełka mnie zaciekawiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wszystko podoba, tylko nie wiem czy będę regularna w używaniu maseczki do twarzy i balsamu do ust :)

      Usuń
  4. Podoba mi się to pudełko :). Ja zakupiłam ostatnio dwa inne, ale muszę w końcu przystopować! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, jaki drogi ten płyn micelarny O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie cena jest wysoka, jednak miałam już i droższe micele.

      Usuń