piątek, 27 maja 2016

Vedara Golden Sweet Peeling - produkt idealny?

Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z produktem ekskluzywnym, ponieważ zawiera on w swoim składzie 24-karatowe złoto. Myślę, że każda z nas chciała by się otulać takimi drogocennymi rzeczami. Przejdźmy do rzeczy, czy mi się sprawdził. Dodam jeszcze, że znalazłam go w październikowym pudełku ShinyBox. Mowa oczywiście, o Golden Sweet Peeling od firmy Vedara.





Dostępność: strona producenta, allegro, ogólnie mówiąc Internet
Cena: 48 zł (podaje cenę producenta)
Informacje: Złoty peeling skutecznie oczyszcza skórę, przyspiesza metabolizm i poprawia mikrokrążenie. Zawiera ekskluzywną kompozycję oleju kokosowego i migdałowego, które dogłębnie odżywiają, nawilżają i regenerują naskórek, a także tworzą warstwę ochronną zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Olej karotenowy (z marchwi) nadaje skórze piękny, delikatny koloryt, a olejek kokosowy ułatwia poślizg i dodatkowo nawilża. Zawarte w peelingu drobinki cukru szybko rozpuszczają się pod wpływem kontaktu z wodą przez co nie podrażniają naskórka. Złote drobinki dodają blasku i optycznie rozświetlają wyrównując kolory i niedoskonałości na skórze. Peeling łatwo się spłukuje pozostawiając skórę piękną, nawilżoną i świeżą. Sposób użycia: na zwilżone ciało nałożyć peeling i delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty. Następnie peeling dokładnie zmyć wodą. Na zakończenie zastosować Czyste Masełko do Ciała z 24 karatowym złotem.
Skład: Sugar, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cetearyl Alcohol, Parfum, Tocopheryl Acetate, Vegetable Oil, b-karoten, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Cocamidopropyl betaine, Vitis Vinifera (Grape) Seed Powder, Polyethylene teraphthalate, Polyurethane-11, CI 77000, CI 15850, CI 19140.



Moja opinia: Jak zobaczyłam ten peeling w pudełku to się ucieszyłam, ponieważ nie miałam jeszcze okazji testować tego rodzaju produktu z wyższej półki cenowej. Zacznijmy od opakowania, jest ono metalowe i akurat moje się delikatnie powyginało w transporcie. Przyznać trzeba, że jest ono średnio wygodne do używania podczas kąpieli. Następnie nasuwa mi się zapach tego peelingu. Jest on ciężki do opisania, powiedziałabym, że pachnie drogimi perfumami i delikatną świeżością. Uznałabym, że aromat jest odrobinę za mocny, a dodatkowo pozostaje on po kąpieli kilka godzin na skórze. Ja na ogół lubię mocne zapachy, lecz ten nie przypadł mi do gustu. Przejdźmy za ten do najważniejszego konsystencji i działania produktu. Podczas oglądania peelingu widzimy w nim wyraźnie kryształki cukru i drobne czarne kryształki. W kontakcie z wodą faktycznie szybko się rozpuszcza i jak dla mnie zdziera bardzo słabo. Faktycznie pozostawia na skórze lekki i nie przeszkadzający w niczym film, który odżywia i nawilża naszą skórę. Widać też oczyszczenie, lecz jak już wspomniałam ja wolę inny efekt peelingu.  Warto wspomnieć, że produkt jest dość wydajny, gdyż spokojnie starczy nam na miesiąc regularnego stosowania, co dwa, trzy dni.
Podsumowując cieszę się, że miałam okazję przetestować ten produkt, wiem jednak, że więcej po niego nie sięgnę i osobiście nie wydałabym takiej kwoty na peeling. Polecam go osobom, które lubią lekkie peelingi o mocnym zapachu. Jeśli jednak wolicie mocniejsze zdzieraki, to nie ma sensu wydawać takiej sumy.

Plusy:
- wydajność
- nawilżenie skóry

Minusy:
- za intensywny zapach
- lekkie zdzieranie naskórka

A Wy stosowałyście ten peeling? Jaką macie o nim opinię? A może chciałybyście mi polecić jakiś peeling dosyć dobrze zdzierający?
Miłego wieczoru Kochani :)

8 komentarzy:

  1. uwielbiam peelingi w każdej postaci :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się dość dobrze sprawował peeling do ciała "Farmona" z serii "Tutti Frutti". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wypróbować i dam znać jak mi się sprawdził :)

      Usuń
    2. Piękne zapachy i dobry efekt peelingujący. ;)

      Usuń
  3. Produkt nie dla mnie, nie lubię mocnych zapachów :/
    Świetnie napisana recenzja!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń