poniedziałek, 23 maja 2016

Delikatny szampon - idealny dla dzieci i dorosłych?

Witajcie Kochani :)
Nadszedł czas, aby zacząć blogowanie. Zatem zapraszam Was dzisiaj na post dotyczący delikatnego szamponu do włosów.
Dokładniej mowa o Szamponie ułatwiającym rozczesywanie z Baby Dream.





Dostępność: każda drogeria Rossmann
Cena: 6,49 zł
Informacje od producenta: Szampon ułatwiający rozczesywanie włosów, zawiera ekstrakt z kiełków pszenicy, łatwe czesanie włosów bez wyrywania. Szampon ułatwiający rozczesywanie włosów zawiera łagodne substancje myjące bez mydła, które są idealnie dostosowane do mycia delikatnych włosów małych dzieci. Szampon nadaje włosom naturalny połysk i ułatwia ich czesanie. Ekstrakt z kiełków pszenicy pielęgnuje włosy i skórę głowy. Bogate składniki szamponu delikatnie myją włosy i wspomagają wiązanie wilgoci w skórze głowy. Szampon jest idealny również do codziennego mycia włosów u dorosłych. Nie zawiera barwników i substancji konserwujących, oleju mineralnego i parafinowego. pH neutralne dla skóry, tolerancja przez skórę potwierdzone dermatologicznie. Zastosowanie: Szampon wmasować w mokre włosy, pozwolić krótko wchłonąć, po czym dobrze wypłukać.
Skład: Aqua, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Parfum, Glyceryl Oleate, Coco-Glucoside, Polyquaternium-10, Sodium Lactate, Sodium Hydroxide, p-Anisic Acid, Triticum Vulgare Germ Extract, Lactic Acid.



Moja opinia:
Szampon dostajemy w plastikowym, niebieskim opakowaniu zamykanym na klik. Jedynym minusem opakowania jest to, że nie widzimy ile produktu ubyło. Zapach produktu jest dość przyjemny, nie umiem go do końca zdefiniować, lecz wiem, że pachnie jak większość kosmetyków dla dzieci. Warto dodać, że aromat ten zostaje nam na włosach, gdzieś do 2-3 godzin po myciu. Konsystencja jest typowa, dla tego typu produktów, ale jest on delikatnie rzadszy i bezbarwny. Jeśli chodzi o samo mycie to spisuje się bardzo dobrze. Na moje włosy, sięgające gdzieś za ramiona, wystarczy niewielka ilość produktu. Kosmyki są po nim czyste, lśniące i sypkie.  Szampon jest wydajny, gdyż starcza mi na miesiąc regularnego mycia co dwa, trzy dni. Jednak skóra głowy osób dorosłych potrzebuje raz na jakiś czas (u mnie średnio raz na dwa tygodnie) głębszego oczyszczenia i wtedy należy użyć produktu zawierającego SLS. Produkt dobrze się pieni, pomimo braku szkodliwych składników, które są odpowiedzialne za tworzenie piany. Uważam, że produkt dobrze pielęgnuje i oczyszcza skórę głowy jak i włosy i jest zdecydowanie łagodniejszy. Moje pasma tak się z nim polubiły, że nie wyobrażam sobie go nie mieć. Zaobserwowałam, iż u mnie szampon sprawia, że kosmyki są bardziej zdyscyplinowane i nie wyglądają jak "siano" oraz co dla mnie najważniejsze nie mam dużego problemu z rozczesaniem. Myślę, że jeśli możemy wspomóc nasze włosy, aby nie faszerować ich nie potrzebnie szkodliwymi składnikami to warto, a one na pewno nam się odwdzięczą. Dbamy w ten sposób, aby ich za bardzo nie przesuszyć.



Plusy:
- nieszkodliwy skład
- ułatwianie rozczesywanie
- zdyscyplinowanie włosów
- dobre oczyszczenie
- wydajność

Minusy:
- brak możliwości zobaczenia, ile nam zostało produktu

A Wy miałyście ten szampon? Jakie macie opinie? A może polecicie mi, jakiś inny łagodny szampon?
Miłego dnia Kochani :)

5 komentarzy:

  1. bardzo chętnie go wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie niestety się nie sprawdza:/ a szkoda, bo jest tani i łatwo dostępny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie myję włosy szamponem "Bambi". Zwykły, prosty szampon dla dzieci :). Delikatny, nie obciąża włosów.

    Od czasu do czasu myję też włosy szamponem "Bambino", ale od pierwszego mycia już wiem, że on nie jest dla mnie. Mimo, że włosy są po nim mięciutkie, to obciąża mi je. Włosy mam cienkie, do ramion, więc potrafię to obciążenie wyczuć.
    Wypróbuję szampon, który polecasz. Może to jednak jest to, czego potrzebują moje włosy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się z tym szamponem nie polubiłam i mój mały człowieczek też niekoniecznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy uwielbiają klasyczną wersję tego szamponu. :)

    OdpowiedzUsuń